17. Walentynki Chełmińskie – Digital Marketing

Walentynki Chełmińskie to jedna z najpopularniejszych imprez dla zakochanych w województwie kujawsko-pomorskim. Chełmno, znane jako Miasto Zakochanych,  gości wtedy u siebie tysiące zakochanych par. ????

Przy okazji 17. już edycji, odpowiedzialni byliśmy za opracowanie oraz realizację kampanii internetowej #digitalpromo. Zadanie było o tyle trudne, że główny punkt Walentynek Chełmińskich przewidziany został na 10 lutego, a nie jak w poprzednich edycjach – 14 II.

Do naszych obowiązków należało przygotowanie Key Visual kampanii internetowej, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (oficjalne profile Chełmno – miasto zakochanych® na Facebook i Instagram) oraz dostosowanie opracowanego wcześniej Key Visual na potrzeby kampanii reklamowej Facebook Ads oraz Google Display Network.

Kampania w liczbach:

  • niemal 60 000 aktywności pod postami,
  • ponad 20 000 wyświetleń filmu promocyjnego,
  • koszt CPC kampanii GDN kształtował się na poziomie 0,3 zł,
  • koszt aktywności promowanych postów na poziomie kilku groszy,
  • aż 82% wejść na stronę www.walentynkichelminskie.pl stanowił ruch z kampanii Google Adwords oraz social media.