DigitaLOVE Tips & Tricks – CallPage
W prowadzonych działaniach digital coraz częściej widzimy potrzebę obsługi klienta internetowego w trybie „tu i teraz”. Dochodzimy do momentu, kiedy konwencjonalne działania cechują się coraz mniejszą skutecznością. Dlatego stale poszukujemy rozwiązań, które pozwalają zwiększyć konwersję Lead->Sprzedaż.
Wyobraźcie sobie sytuację, w której potencjalny klient klika na stronie internetowej przycisk „Zamów połączenie” i konsultant oddzwania do niego w… 28 sekund. To nie przyszłość, to teraźniejszość i w tym momencie niemal już standard obsługi klienta, m.in. w branży motoryzacyjnej.
Poznajcie usługę CallPage, którą sukcesywnie wdrażamy u naszych klientów, jako dodatkowe wsparcie prowadzonych działań digital.
Jak to działa?
– potencjalny klient wchodzi na stronę internetową,
– klika ikonkę CallPage,
– w okienku wpisuje swój numer telefonu i zamawia połączenie,
– w pełni zautomatyzowany sposób CP łączy klienta z konsultantem nawet w 28 sekund.
Jakie daje korzyści?
– kontakt z klientem „tu i teraz”,
– brak konieczności konfiguracji centrali telefonicznej – wystarczy dodać konsultanta i numer telefonu,
– automatyczne i angażujące popupy z bogatą możliwością konfiguracji widgetu,
– wykaz pozyskanych leadów,
– nagrywanie połączeń,
– za pomocą jednego widgetu zyskujesz możliwość utworzenia stanowisk dla poszczególnych działów,
– magia 28 sekund działa,
– potencjalny klient może zamówić rozmowę na wybrany przez siebie dzień i godzinę,
– wysoka konwersja Lead->Sprzedaż.
Czy warto?
W prowadzonych przez nas kampaniach digital, CallPage pozwoliło generować dodatkowe (i co najważniejsze) wysokiej jakości leady o bardzo dobrym wskaźniku konwersji (Lead->Sprzedaż). Duże możliwości konfiguracji usługi pozwalają na dostosowanie widgetu do wyglądu niemal każdej strony, dzięki czemu całość sprawia wrażenie nieinwazyjnego dodatku (choć z częstotliwością wyskakujących popupów trzeba uważać :P).
Chcesz zoptymalizować działania digital w swojej firmie? Napisz do nas. Chętnie pomożemy. 🙂