Dlaczego Google Ads?

W Polsce niemal już 27 milionów użytkowników korzysta z usług Google, na które składają się m.in. wyszukiwarka, poczta Gmail czy YouTube. Jako Google Partner wykorzystujemy ten potencjał, aby wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych.

Kampanie w sieci wyszukiwania

Docieramy do klientów, którzy w wyszukiwarce szukają produktów, które oferujesz. Trafiamy do nich we właściwym miejscu i czasie. Dbamy o wysoki wynik jakości reklam.

Kampanie w sieci reklamowej

Sprawiamy, że osoby, które przeglądają swoje ulubione strony, trafiają na przygotowane przez nas reklamy. Dzięki zaawansowanym metodom kierowania prowadzimy kampanie, które konwertują.

Kampanie i reklamy produktowe

Wnosimy ofertę sklepów internetowych na wyższy poziom sprzedaży wykorzystując potencjał reklam w Zakupach Google. Docieramy do klientów, którzy z większym prawdopodobieństwem dokonają zakupów.

Kampanie GSP (Gmail)

Reklamy przypominające wiadomości e-mail bezpośrednio w skrzynce Gmail od Google? Płacisz tylko za otwarte wiadomości, a to tylko jedna z korzyści tego rodzaju kampanii.

Kampanie wideo (w tym YouTube)

Wyświetlamy angażujące reklamy wideo w serwisie YouTube i sieci reklamowej Google, które w skuteczny sposób zainteresują odbiorców produktem, który oferujesz.

Pytania i odpowiedzi

Zanim zdecydujesz się na kontakt z nami, przeczytaj poniższe pytania i odpowiedzi, które z pewnością rozwieją część z Twoich wątpliwości. Pamiętaj, działamy na w pełni transparentnych zasadach, o czym przekonasz się, czytając poniższe FAQ.

Jako certyfikowany zespół specjalistów Google Ads prowadzimy dziesiątki kampanii reklamowych w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Każdego dnia zdobywamy cenne doświadczenie z różnych branż i wyciągamy wnioski, które pozwalają udoskonalać wszystkie prowadzone przez nas kampanie. Jako agencja na bieżąco jesteśmy ze wszystkimi zmianami wprowadzanymi przez Google, dzięki czemu nasi klienci mają pewność, że ich kampanie są w dobrych rękach.

Od podstaw konfigurujemy kampanię, pomagamy ustalać cel prowadzonych działań, każdego dnia monitorujemy wyniki i optymalizujemy działania, aby osiągać lepsze wskaźniki konwersji. W systemie cyklicznym przygotowujemy rozbudowane raporty, dzięki którym nasi klienci bez logowania się do panelu mogą zapoznać się z wynikami.

Wszystkie kampanie realizujemy na koncie klienta. W przypadku, kiedy klient konta nie posiada, tworzymy nowe, przekazując następnie pełne dane logowania. Czemu pracujemy w ten sposób? Stawiamy na pełną transparentność prowadzonych działań. Klienci w każdej chwili mogą zalogować się do panelu i sprawdzić wyniki.

GTM, czyli Menedżer Tagów Google to prosty i skuteczny sposób na implementację na stronie klienta rozwiązań umożliwiających pomiar ruchu i zachowań użytkowników, zbieranie informacji o skuteczności realizowanych kampanii Facebook i Google Ads oraz uruchomienie kampanii remarketingowych. Konto GTM tworzymy na koncie klienta.

Przewagą prowadzenia kampanii Google Ads nad działaniami SEO jest natychmiastowy efekt. Ruch na stronie internetowej klienta jesteśmy w stanie zapewnić niemal natychmiast po uruchomieniu kampanii reklamowych. Pomagamy w szybki i skuteczny sposób realizować cele biznesowe klienta.

Budżet reklamowy kampanii Google Ads uzależniony jest od wielu czynników, takich jak rodzaj prowadzonej działalności, rodzaju oferowanych produktów, średniej miesięcznej sprzedaży czy osiąganej marży.

Konwersja to czynności wykonywane przez użytkowników na stronie internetowej, które z punktu widzenia klienta (i naszego) są wartościowe dla osiągania celów biznesowych.

Bez najmniejszych problemów skonfigurujemy zdarzenia konwersji na stronie klienta, które będziemy mierzyć w panelach Google Ads oraz Google Analytics.

Raporty to nieodłączny element realizowanych przez nas projektów Google Ads. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy klienci mają czas, aby logować się do panelu reklamowego i analizować wyniki prowadzonych kampanii, w związku z czym przygotowujemy cykliczne raporty, w których dane przedstawione są w przystępnej i przyjaznej dla odbiorcy formie.

Chciałbyś z nami porozmawiać?

Wypełnij poniższy formularz podając imię i numer telefonu. Oddzwonimy do Ciebie w ciągu 24h, aby zweryfikować Twoje potrzeby biznesowe i zaproponować działania, które polubisz.

    Polityka prywatności View Project  Link >