JAK DZIĘKI FACEBOOK LEAD ADS WYGENEROWALIŚMY 239 LEADÓW ZA 500 ZŁ DLA SALONU BMW?

W maju zrealizowaliśmy kampanię Facebook Lead Ads promującą wydarzenie TYDZIEŃ JAZD TESTOWYCH BMW M. Celem kampanii było wzbudzenie zainteresowania modelami BMW M oraz generowanie leadów wśród osób zainteresowanych jazdą testową.

Przebieg kampanii Facebook Lead Ads

Nasza strategia opierała się na wykorzystaniu Facebook Lead Ads, co pozwoliło na precyzyjne targetowanie i skuteczne pozyskiwanie leadów. Równolegle, w Social Media publikowane były materiały wideo oraz statyczne, które miały na celu zwiększenie zaangażowania oraz zainteresowania wydarzeniem. Kampania Facebook Lead Ads była dynamiczna, angażująca i dostosowana do preferencji naszej grupy docelowej.

Wyniki

Wyniki kampanii Facebook Lead Ads przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. W ciągu zaledwie 3 dni prowadzenia kampanii Facebook Lead Ads udało się wypełnić kalendarz jazd testowych. Klient udostępnił na potrzeby wydarzenia 4 samochody, a sam event trwał 5 dni, co pozwoliło na maksymalne wykorzystanie dostępnych zasobów.

Liczby

Aby lepiej zobrazować skuteczność prowadzonych działań, przedstawiamy kluczowe dane:

  • Budżet: 500 zł
  • Kontakty (leady): 239
  • Koszt za kontakt: 2,09 zł

Te liczby pokazują, że kampania Facebook Lead Ads była nie tylko efektywna, ale także niezwykle opłacalna.

Klucz do sukcesu

Jednym z kluczowych elementów sukcesu kampanii Facebook Lead Ads była szybka reakcja Call Center. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciągu 5 minut od wypełnienia formularza znacząco zwiększyło konwersję. Szybka reakcja pozwoliła utrzymać zainteresowanie potencjalnych klientów na wysokim poziomie, co przełożyło się na skuteczność całej kampanii Facebook Lead Ads.

O  kolejnych krokach i następnych Case Study dowiesz się, odwiedzając nasz Instagram.

Jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzaniu kampanii dla Twojego biznesu, skontaktuj się z nami.