MDwA – Marketing Dealerski w Abonamencie dla salonów samochodowych

MARKETING DEALERSKI

Rosnąca konkurencja na rynku salonów samochodowych wymusza zmianę strategii marketingowej punktów dealerskich. Świadome i umiejętne korzystanie z nowoczesnych rozwiązań marketingowych na wszystkich etapach lejka sprzedażowego ma znaczący, a przede wszystkim w pełni mierzalny wpływ na pozyskiwanie nowych szans sprzedażowych, generowanie większej liczby ofert i jazd testowych. Umiejętne i szczelne procesowanie klienta przez wszystkie wspomniane etapy ma decydujące znaczenie w sprzedaży samochodów.

Marketing dealerski to zestaw działań i procesów, które mają bezpośredni wpływ na budowanie świadomości dealera w regionie oraz oferty, którą kieruje do rynku. Za kluczowe należy uznać dotarcie do grupy docelowej z właściwym przekazem i w odpowiednim czasie. Generując wartościowy ruch na stronie dealerskiej czy w mediach społecznościowych zbliżamy klienta do salonu samochodowego, zwiększając prawdopodobieństwo pozyskania nowej szansy sprzedażowej.

CZYM JEST MARKETING DEALERSKI W ABONAMENCIE

MDwA dostosowaliśmy do zmian, które zaszły w procesie zakupowym klientów w branży motoryzacyjnej. Potencjalni nabywcy spędzają więcej czasu w pierwszych etapach lejka sprzedażowego, poszukując i rozważając zakup produktu. Dzięki możliwościom kampanii reklamowych docieramy do osób, które z większym prawdopodobieństwem zainteresują się ofertą dealera. MDwA to wsparcie w zakresie marketingu dealerskiego, na które składają się m.in.:
– kompleksowa obsługa Digital Marketing (Social Media, Facebook Ads, Google Ads),
– projektowanie graficzne zgodne z wytycznymi importera,
– doradztwo oraz pomoc w tworzeniu złożonych planów marketingowych,
– optymalizacja budżetów marketingowych.

DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ?

Specjaliści branży motoryzacyjnej, których działania zostały docenione przez markę SEAT – Nagroda za najlepszy marketing dealerski SEAT w Polsce za rok 2018 (w ramach pracy dla dealera SEAT-a w Toruniu).

Przez ostatnie 6 lat zrealizowaliśmy w branży motoryzacyjnej setki kampanii będących częścią rozbudowanych Rocznych Planów Marketingowych z określonymi celami ilościowymi i jakościowymi. W tym czasie udało nam się wygenerować tysiące konwersji oraz dowieźliśmy setki wartościowych leadów.

Strategię marketingu dealerskiego dostosowaliśmy do klasycznego modelu lejka sprzedażowego i trzymamy się zasady “miarą sukcesu nie są lajki”.

W ramach MDwA oferujemy usługi, które z pełną świadomością uznaliśmy za kluczowe dla punktów dealerskich i niezbędne do bezpośredniego wsparcia sprzedaży samochodów.

MDwA CZYLI OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Wszystkie najważniejsze usługi marketingu dealerskiego pod jednym adresem e-mail i numerem telefonu. Od teraz nie tracisz czasu na poszukiwania agencji odpowiedzialnych za działania online i offline. Oszczędzasz nie tylko czas, ale przede wszystkim pieniądze.

KONTAKT

Pomagamy dowozić cele sprzedażowe. Napisz e-mail – info@viewproject.pl – lub odezwij się do nas na Facebook. Wypełnimy Twój lejek. 🙂

 

marketing dealerski