View Project – reklama salonu samochodowego w Google Ads i Facebook Ads
Zaledwie kilka miesięcy od uruchomienia Marketingu Dealerskiego w Abonamencie (internetowa reklama salonu samochodowego), jako agencja View Project uzyskaliśmy status Google Partner.
Status ten wskazuje na skuteczność prowadzonych przez nas działań reklamowych Google Ads, które świadczymy dla dealerów z różnych części Polski.
Zestawiając to z wieloletnim doświadczeniem w obszarze reklam Facebook Ads, nasi klienci otrzymują możliwość i komfort prowadzenia wielokanałowych kampanii digital w rękach jednej agencji.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY Z GOOGLE PARTNER
Skuteczność naszych internetowych reklam salonów samochodowych potwierdza Google. To jedna z najważniejszych rekomendacji w branży internetowej. Aby otrzymać ten status musieliśmy spełnić kilka restrykcyjnych wymogów:
Klienci – z każdym miesiącem dołączają do nas nowi partnerzy, z którymi współpracujemy przy realizacji ich celów biznesowych, a podjęta współpraca przekłada się na długotrwałe relacje. Dziękujemy za zaufanie. 🙂
Wydatki – już w pierwszych miesiącach od uruchomienia MDwA przekroczyliśmy niezbędny próg wydatków kampanii, dzięki któremu zrobiliśmy krok w kierunku uzyskania statusu Google Partner.
Jakość – ciągła optymalizacja kampanii, korzystanie z pełnej funkcjonalności systemu reklamowego, dbanie o wysokie wskaźniki konwersji i przede wszystkim wsparcie biznesu klienta. Do każdego konta reklamowego podchodzimy indywidualnie.
ŁĄCZYMY GOOGLE ADS I FACEBOOK ADS
Specjalizujemy się nie tylko w kampaniach Google Ads, ale jak zostało wspomniane na początku wpisu, niezwykle dynamicznie i aktywnie poruszamy się w obszarze reklam salonu samochodowego w Facebook Ads. Dlaczego warto podjąć współpracę właśnie z nami?
Szybkość – mając kontrolę nad wszystkimi kampaniami klienta, niemal natychmiast uruchamiamy reklamy Google Ads i Facebook Ads.
Globalna optymalizacja i skuteczność – prowadzimy setki kampanii reklamowych w obu systemach reklamowych w całej Polsce. Dziennie przetwarzamy ogrom danych, które pozwalają nam optymalizować kampanie i zwiększać ich efektywność w obu systemach jednocześnie!
Ujednolicona analityka – wdrożyliśmy ujednolicony system tagowania kampanii Google Ads i Facebook Ads, dzięki czemu wnosimy analitykę na wyższy poziom. Wystarczy jeden rzut oka na panel Google Analytics (lub raport Google Data Studio), aby dowiedzieć się, jakie cele reklamowe realizowane są przez każdą kampanię (i reklamę!) z osobna.
Jeden wykonawca – nie tracisz czasu na wypełnianie briefów kampanijnych dla dwóch różnych agencji. Z nami ten problem masz z głowy. 🙂 W ramach współpracy raz w miesiącu wypełniasz formularz, dzięki któremu wdrażamy kampanie w obu systemach reklamowych.
Jeśli myślicie nad podjęciem współpracy z naszą agencją – napiszcie. Chętnie pomożemy 🙂