Wczasowóz – landing page – kampania Facebook i Google Ads
Nasza najnowsza realizacja z obszaru WEB DESIGN – landing page dedykowany kampanii sprzedażowej, której głównym celem jest maksymalizacja rezerwacji kampera na wakacje.
Pomysł na biznes w czasach COVID-19 – genialny. Można powiedzieć, że to najbezpieczniejsza forma na spędzenie wakacji, a jedyne, co ogranicza potencjalnego najemcę kampera to wyobraźnia (i znajomość geografii). 😉
Standardowo już przygotowaliśmy stronę internetową zgodną z Responsive Web Design, dzięki czemu użytkownicy mogą wyświetlać 100% treści zarówno na komputerze, jak i smartfonie czy tablecie. Biorąc pod uwagę rosnącą popularność mobile, optymalizacja pod kątem responsywności jest dla nas kluczowa.
Projektując landing page skupiliśmy się na jasnym określeniu ścieżki klienta od kliknięcia w reklamę, po wyświetlenie strony, zapoznanie się z produktem i pozyskaniem leada. Jako Google Partner i agencja będąca w programie Facebook Marketing Partners dowieziemy klientowi twarde wyniki w postaci wartościowych leadów.
Nie macie jeszcze planów na wakacje? Sprawdźcie www.wczasowoz.pl