Dealer CUPRA Plichta po raz kolejny udowadnia swoją marketingową dominację, zdobywając I miejsce za Najlepszy Marketing Dealerski marki CUPRA w Polsce. To już trzeci rok z rzędu (2022, 2023, [...]
Poszerzamy horyzonty. Do naszego portfolio dołącza kolejna marka motoryzacyjna – SsangYong. Nowy dealer, nowe wyzwania, ale nasza filozofia i strategia pozostają bez zmian: realizować skuteczne [...]
Wprowadzenie W świecie marketingu motoryzacyjnego kluczowe jest nie tylko pozyskiwanie leadów, ale przede wszystkim ich jakość i realne przełożenie na wyniki sprzedażowe. W ramach Marketingu [...]
2025 rok zaczynamy z impetem! 6 salonów Renault dołącza do naszego programu Marketingu Dealerskiego w Abonamencie. To dla nas ogromny krok naprzód. Dla dealerów oznacza to kompleksową obsługę [...]
Każdy projekt marketingowy, aby mógł zakończyć się sukcesem, potrzebuje solidnych podstaw. Niezależnie od tego, czy chodzi o kampanie w Google Ads, działania na Meta Ads czy analizę danych w [...]
Jak skutecznie wykorzystać Google Ads do zwiększania wizyt stacjonarnych? Zarządzanie reklamami dla dealerów samochodowych w miastach, gdzie konkurencja jest wysoka, wymaga precyzyjnego [...]
Nasze portfolio powiększyło się o dwie nowe marki motoryzacyjne: OMODA i JAECOO. Te dynamiczne i nowoczesne brandy z impetem wchodzą na polski rynek, a my mamy przyjemność wspierać jednego z [...]
Niedawno Wojtek, założyciel View Project, podzielił się swoimi doświadczeniami na temat skuteczności reklam w branży motoryzacyjnej, będąc gościem w podcaście „W algorytmach internetu” [...]
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce odpowiednia strategia marketingowa może przynieść spektakularne efekty. Przykładem tego jest kampania na sprzedaż kół zimowych, którą [...]
Z ogromną radością informujemy, że do naszego portfolio dołączyła nowa marka – MG, która szturmem wjechała na polski rynek motoryzacyjny. Nowy projekt, nowe możliwości W ramach współpracy z [...]
Prowadzenie kampanii reklamowych na konkurencyjne marki w Google Ads to temat budzący wiele emocji i kontrowersji. Etycznie można go uznać za dość śliski, ale w czasacg kampanii Performance Max [...]
Jeśli odpowiadasz za kampanie, zapewne zastanawiasz się, jak sprawdzić konkurencję w Google Ads i czy Twoi konkurenci również inwestują w te reklamy. Dobra wiadomość: Google Ads oferuje [...]
Precyzyjne targetowanie reklam jest kluczem do skutecznej kampanii marketingowej. Facebook Ads oferuje szeroką gamę narzędzi, które umożliwiają dotarcie do dokładnie określonych grup odbiorców, [...]
Uruchomiliście kampanię Google Ads w sieci wyszukiwania dla nowego modelu samochodu, na przykład SEAT Ibiza, ale wyniki nie spełniają Waszych oczekiwań? Może to wynikać z tego, że reklamy [...]
W dobie wszechobecnych reklam, pytanie o to, jaka częstotliwość wyświetlania reklamy wpływa na lepsze wyniki, staje się kluczowe dla marketerów i firm. Z jednej strony budowanie świadomości marki [...]
W panelu reklamowym Facebook Ads znajdziecie mnóstwo wskaźników, które pokazują, jak aktualnie radzi sobie Wasza kampania. Czy wiecie jednak, na które z nich należy zwracać szczególną uwagę? W [...]
Co to jest API konwersji na Facebooku? API konwersji na Facebooku (Conversion API) umożliwia przesyłanie danych zdarzeń bezpośrednio z serwera do systemu reklamowego Facebooka. Działa to [...]
Jak obniżyć koszt pozyskania klienta? Skuteczna kampania reklamowa na Facebooku wymaga zarówno kreatywności, jak i precyzyjnej analizy danych oraz optymalizacji. W projekcie prowadzonym dla [...]
W maju zrealizowaliśmy kampanię Facebook Lead Ads promującą wydarzenie TYDZIEŃ JAZD TESTOWYCH BMW M. Celem kampanii było wzbudzenie zainteresowania modelami BMW M oraz generowanie leadów wśród [...]
BMWsklep.pl to jeden z wielu projektów e-commerce obsługiwanych przez View Project. Odpowiadamy za kompleksową realizacja działań reklamowych w obszarach Facebook (Meta) Ads i Google Ads. [...]
Często spotykamy się z opinią, że przejście w kampaniach Google Ads z ręcznego określania stawek na tzw. smart bidding, to przepalanie budżetu. Ale jak jest w rzeczywistości? Czy automatyzacja [...]
Czy w panelu Meta (Facebook) Ads czekają na reklamodawców pułapki? Tak, są elementy, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę. Platforma ta oferuje wiele zaawansowanych narzędzi i opcji, które [...]
W świecie mediów społecznościowych krąży wiele mitów i teorii dotyczących „idealnego czasu” publikacji postów. Instagramowe rolki pełne są poradników „Publikuj o tej godzinie, aby [...]
W świecie marketingu internetowego, gdzie dane mają decydujący wpływ na sukces, Facebook Pixel to „must-have” kampanii Meta Ads. Nasze powiedzenie „Dane, nie domysły” doskonale oddaje [...]
Skuteczny nagłówek to sztuka, która wymaga kreatywności, zrozumienia swojej grupy docelowej, a przede wszystkim umiejętności przyciągnięcia uwagi i zainteresowania w zaledwie kilku słowach. [...]
W dzisiejszym świecie, gdzie każdy z nas jest codziennie bodźcowany setkami, jeśli nie tysiącami komunikatów reklamowych, kluczowym wyzwaniem dla marketerów jest przyciągnięcie uwagi [...]
Leady to kluczowy element wielu strategii marketingowych, zwłaszcza w erze cyfrowej, gdzie kampanie reklamowe na platformach takich jak Facebook Ads odgrywają kluczową rolę. Aby jednak kampanie [...]
W świecie marketingu cyfrowego przycisk CTA (Call to Action) stanowi jedno z najmocniejszych narzędzi służących do kierowania zachowań użytkowników. Jego zadaniem jest zachęcenie odbiorców do [...]
Przestrzeń mediów społecznościowych jest nasycona niezliczoną ilością treści, Wiele marek i twórców zastanawia się, jak skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej. Jednym z często zadawanych [...]
W świecie marketingu cyfrowego, gdzie innowacja i efektywność są na wagę złota, Google wprowadziło nowe rozwiązanie – kampanie Performance Max (PMAX) w Google Ads. Czym są te kampanie i co [...]
Każda firma, która chce skutecznie komunikować się ze swoimi klientami, szuka nowych i efektywnych sposobów docierania do grupy docelowej. Jednym z takich sposobów, szczególnie cennym w branży [...]
W świecie marketingu cyfrowego, gdzie każdy ruch użytkownika może być mierzony i analizowany. Pojawia się pytanie o wartość każdego kliknięcia w reklamę. Często przeprowadzając audyt kont [...]
W dynamicznym świecie marketingu cyfrowego śledzenie działań konkurencji jest nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne, aby utrzymać konkurencyjność i innowacyjność swoich kampanii. Facebook Ads [...]
Rozpoczynając przygodę z reklamą na Facebooku, stajemy przed wyborem celu naszej kampanii. Ten decyzyjny moment jest kluczowy, ponieważ od niego zależy efektywność i zasięg naszych działań. [...]
Facebook (Meta Ads) stał się jednym z kluczowych miejsc do prowadzenia działań reklamowych. Dzięki różnorodności formatów i możliwościom docierania do szerokiego grona odbiorców, staje się [...]