Prowadzenie działań marketingowych jest podstawowym elementem każdego biznesu, w tym sprzedaży samochodów w salonie samochodowym. Czy aby osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku motoryzacyjnym, [...]
Obecność w mediach społecznościowych jest obecnie nieodłącznym elementem strategii marketingowej dla salonów samochodowych. Ale czy wiesz, że prawidłowe wymiary grafik w Social Media mogą mieć [...]
Jako agencja marketingowa prowadzimy dla CUPRA Carsed kompleksowe usługi z zakresu Marketingu Dealerskiego w Abonamencie, które obejmują szereg działań z zakresu Social Media oraz kampanii [...]
Prowadząc projekty w ramach Marketingu Dealerskiego w Abonamencie (MDwA) zawsze dążymy do osiągnięcia możliwie najlepszych wyników, czy to w Social Media, czy w kampaniach Facebook (Meta) Ads i [...]
Wojciech Bernasiak – pomysłodawca Marketingu Dealerskiego w Abonamencie i nasz główny specjalista od kampanii Facebook i Google Ads – w mięsistej rozmowie ze Stacją Marketing o tym, [...]
Rok 2022 był dla naszej najważniejszej usługi Marketingu Dealerskiego w Abonamencie (MDwA) przełomowy. – przekroczyliśmy barierę 2 000 000 zł wydatków (za rok 2022 w motoryzacji) w [...]
Importer przesyła materiały produkcyjne do kampanii digital, dealer dostosowuje własną stopkę i w kilka godzin ma komplet materiałów do rozpoczęcia motoryzacyjnej kampanii Facebook Ads (i Google [...]
Potencjalny klient zainteresowany zakupem samochodu zobaczył reklamę nowego modelu BMW iX w telewizji. Drugiego dnia jadąc do pracy usłyszał 30-sekundowy spot radiowy w swojej ulubionej stacji. W [...]
ZDARZENIA KONWERSJI – CO MUSISZ WIEDZIEĆ? Prowadząc kampanie reklamowe Facebook Ads (i Google Ads) kierujesz potencjalnych klientów na stronę internetową salonu samochodowego, na której [...]
Zrobiliśmy kolejny ważny krok w rozwoju Marketingu Dealerskiego w Abonamencie – usługi dedykowanej salonom samochodowym z całej Polski, w ramach której dealerzy zyskują kompleksową obsługę [...]
Facebook Ads dostarcza coraz bardziej zaawansowane możliwości reklamowe dla niemal każdej branży na rynku. Umiejętne dobranie celu reklamowego do kampanii pozwala nam pozyskiwać wartościowe leady [...]
Zależy Ci na poprawnym pomiarze skuteczności kampanii Facebook i Google Ads salonu samochodowego? W dzisiejszym wpisie zebraliśmy propozycje wskaźników (KPI) z podziałem na rodzaj kampanii. CEL [...]
Wrzesień 2019 roku – wtedy oficjalnie wystartowaliśmy z Marketingiem Dealerskim w Abonamencie, zestawem usług z obszaru Digital Marketingu skierowanych do salonów samochodowych z całej [...]
Prowadzisz kampanie salonu samochodowego? W ramach Marketingu Dealerskiego w Abonamencie skupiliśmy się na działaniach, które według nas są najskuteczniejsze w branży dealerskiej i pozwalają na [...]
Jako osoba odpowiedzialna za marketing w punkcie dealerskim z pewnością wiesz, jak wiele kanałów komunikacji marketingowej jest do Twojej dyspozycji w 2021 roku. Tworząc roczny plan marketingowy [...]
Google wprowadza nowe zasady gry dla agencji. Teraz, aby uzyskać status Google Partner, trzeba wykazać się jeszcze większą aktywnością, skutecznością i wiedzą. Co zmieniło się od 1 stycznia 2021 [...]
Nasza najnowsza realizacja z obszaru WEB DESIGN – landing page dedykowany kampanii sprzedażowej, której głównym celem jest maksymalizacja rezerwacji kampera na wakacje. Pomysł na biznes w [...]
Bazując na naszych doświadczeniach, przygotowaliśmy zestawienie niezbędnych kampanii Facebook Ads, które powinny być aktywne na koncie reklamowym salonu samochodowego. Oczywiście zdajemy sobie [...]
CO TO JEST LOOKALIKE AUDIENCE? “Docieraj do nowych osób podobnych do istotnych dla Ciebie grup odbiorców. Możesz tworzyć grupy podobnych odbiorców na podstawie osób, które polubiły Twoją stronę, [...]
W ramach Marketingu Dealerskiego w Abonamencie wykorzystujemy pełnię możliwości kampanii Google Ads dla salonów samochodowych, aby reklamować ofertę dealerów i pomagać im realizować cele [...]