Marketing Dealerski w Abonamencie – podsumowanie 18 miesięcy

Wrzesień 2019 roku – wtedy oficjalnie wystartowaliśmy z Marketingiem Dealerskim w Abonamencie, zestawem usług z obszaru Digital Marketingu skierowanych do salonów samochodowych z całej Polski.

Po 18 miesiącach od wprowadzenia nowej usługi dedykowanej dealerom motoryzacyjnym, przyszedł czas na pierwsze podsumowania 🙂

NASI KLIENCI

W gronie naszych klientów są multisalony ze sprzedażowego TOP 10 w Polsce, jak i dealerzy koncentrujący się na mniejszych, lokalnych rynkach. W tym momencie realizujemy kampanie i działania contentowe między innymi dla dealerów:
– SEAT,
– Cupra,
– Volkswagen,
– Volkswagen Samochody Dostawcze,
– Skoda,
– Renault,
– Dacia,
– Mitsubishi,
– sprzedaż samochodów pod marką własną dealera.

MILION BUDŻETÓW MEDIOWYCH

Dokładnie półtora roku od startu projektu, przekroczyliśmy… 1 000 000 zł w wydatkach reklamowych i to tylko i wyłącznie w kampaniach salonów samochodowych!

Można powiedzieć – wydatki to nie wszystko. Owszem, ale budżety reklamowe wykorzystywane w naszych kampaniach przekładają się bezpośrednio na realizację twardych celów sprzedażowych.

Naszą największą rekomendacją są wypowiedziane umowy w ramach MDwA wynoszące… ZERO. 🙂

Poniżej prezentujemy tylko kilka liczba, o których na starcie nawet nie marzyliśmy 🙂 a już teraz wiemy, że będą rosnąć z miesiąca na miesiąc. 

MDWA W LICZBACH

SOCIAL MEDIA I FACEBOOK ADS:
– budżet reklamowy – 400 000 zł+
– zrealizowane kampanie – 1 500+
– aktywności pod reklamami – 950 000+
– opublikowane posty – 4 500+

Działania contentowo-adsowe dostarczają nam masę satysfakcji. To obszar, w którym dealerzy wykazują największą aktywność i zainteresowanie.

Dla każdego z naszych partnerów opracowaliśmy długoterminową strategię komunikacji marketingowej, dzięki której wyróżniają się na swoich rynkach i przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Autorskie sesje zdjęciowe, filmy, zróżnicowane bloki tematyczne – wszystko to pozwala nam budować społeczność zainteresowaną ofertą salonów.

Wprowadziliśmy złożone struktury kampanii reklamowych oparte o model lejka sprzedażowego prowadząc potencjalnego klienta od poziomu świadomości, zaangażowania, aż do finalnej konwersji.

GOOGLE ADS:
– budżet reklamowy – 600 000 zł+
– zrealizowane kampanie – 500+
– słowa kluczowe – 1 000+

Nasza kampanie Google Ads to nie tylko rozbudowane struktury kampanii w sieci wyszukiwania, to także skuteczne kampanie w sieci reklamowej (GDN, Discovery, YouTube). Wykorzystujemy pełnię możliwości system reklamowego Google, aby docierać do interesującej nas grupy docelowej.

Każdego dnia zaglądamy do każdego konta z osobna i dokładamy wszelkich starań, aby w racjonalny sposób utrzymać współczynnik optymalizacji na możliwie wysokim poziomie.

Zaledwie kilka miesięcy po uruchomieniu Marketingu Dealerskiego w Abonamencie uzyskaliśmy status Google Partnera (również na 2021 rok), co potwierdza skuteczność naszych kampanii.

 

Szukacie wsparcia w zakresie marketingu internetowego salonu samochodowego? Skontaktujcie się z nami już teraz – KONTAKT.