Podsumowanie 2022 roku w MDwA
Rok 2022 był dla naszej najważniejszej usługi Marketingu Dealerskiego w Abonamencie (MDwA) przełomowy.
– przekroczyliśmy barierę 2 000 000 zł wydatków (za rok 2022 w motoryzacji) w kampaniach Facebook (Meta) Ads i Google Ads
– przygotowaliśmy i opublikowaliśmy ponad 3 000 publikacji w Social Media (posty FB/IG, Stories, Reels)
– obsługujemy nowe marki w MDwA i obecne portfolio prezentuje się następująco: BMW, CUPRA, MINI, SEAT, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, Škoda, Renault, Dacia + marki własne dealerów
– rozbudowaliśmy raporty online aktualizowane w czasie rzeczywistym
– wdrożyliśmy rozwiązania Marketing Automation zwiększające efektywność kampanii motoryzacyjnych
– poszerzyliśmy zespół odpowiedzialny za obsługę projektów MDwA
– uruchomiliśmy usługę abonamentową dla projektów e-commerce (nie tylko z branży moto)
– i co najważniejsze – nie straciliśmy żadnego klienta korzystającego z MDwA od startu usługi, czyli od września 2019 roku
Co planujemy (i już wdrażamy) w 2023?
– GA4
– dalszą rozbudowę autorskich raportów online
– TikTok Ads
– nowe usługi z zakresu tworzenia treści
– rozwój Marketing Automation
– i wiele więcej
Tak wjeżdżamy w #2023.