Podsumowanie 2022 roku w MDwA

Rok 2022 był dla naszej najważniejszej usługi Marketingu Dealerskiego w Abonamencie (MDwA) przełomowy.

przekroczyliśmy barierę 2 000 000 zł wydatków (za rok 2022 w motoryzacji) w kampaniach Facebook (Meta) Ads i Google Ads
przygotowaliśmy i opublikowaliśmy ponad 3 000 publikacji w Social Media (posty FB/IG, Stories, Reels)
obsługujemy nowe marki w MDwA i obecne portfolio prezentuje się następująco: BMW, CUPRA, MINI, SEAT, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, Škoda, Renault, Dacia + marki własne dealerów
rozbudowaliśmy raporty online aktualizowane w czasie rzeczywistym
wdrożyliśmy rozwiązania Marketing Automation zwiększające efektywność kampanii motoryzacyjnych
– poszerzyliśmy zespół odpowiedzialny za obsługę projektów MDwA
uruchomiliśmy usługę abonamentową dla projektów e-commerce (nie tylko z branży moto)
i co najważniejsze – nie straciliśmy żadnego klienta korzystającego z MDwA od startu usługi, czyli od września 2019 roku

Co planujemy (i już wdrażamy) w 2023?
GA4
 dalszą rozbudowę autorskich raportów online
 TikTok Ads
 nowe usługi z zakresu tworzenia treści
 rozwój Marketing Automation
 i wiele więcej

Tak wjeżdżamy w #2023.