View Project – Google Partner – również w 2021 roku
Google wprowadza nowe zasady gry dla agencji. Teraz, aby uzyskać status Google Partner, trzeba wykazać się jeszcze większą aktywnością, skutecznością i wiedzą. Co zmieniło się od 1 stycznia 2021 roku?
WYNIK OPTYMALIZACJI
Agencja musi spełnić wymóg dotyczący skuteczności działania, konfigurując i optymalnie prowadząc kampanie Google Ads w celu maksymalizacji zysków, a wynik optymalizacji dla całego konta, wynosić musi minimum 70%.
WYDATKI
Dodatkowo, próg wydatków z ostatnich 3 miesięcy został zmieniony z 10 000 USD na 20 000 USD.
CERTYFIKATY
Co najmniej połowa uprawnionych użytkowników musi mieć zaktualizowane certyfikaty Google Ads, i to minimum w 3 kategoriach (wyszukiwarka, sieć reklamowa, reklama wideo).
💪 Z dumą informujemy, że View Project wchodzi w 2021 rok ze statusem Google Partner przyznawanym już na nowych zasadach.