PODSUMOWANIE 2023 ROKU W MDWA

Zakończył się rok 2023, który mimo niesprzyjającej sytuacji na rynku, dla View Project i oferty Marketing Dealerski w Abonamencie (MDWA) przyniósł wiele zmian i niespotykany do tej pory wzrost i rozwój. Już 2022 rok pozwolił nam na podwojenie dotychczas realizowanych projektów, jednak kolejnych 365 dni udowodniło nam, że to dopiero początek.

Projekty

W ubiegłym roku zanotowaliśmy znaczący wzrost liczby obsługiwanych projektów, co świadczy o naszej rosnącej popularności na rynku i zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci. Zwiększenie liczby projektów o 81% stanowi imponujący wynik, zwłaszcza że udało się to osiągnąć bez uszczerbku dla jakości naszej pracy. Mimo rosnącej ilości zadań nasz zespół nadal koncentruje się na indywidualnym podejściu do każdego projektu, dbając o jego najwyższą jakość.

Budżety

Często poruszamy na naszym profilu temat budżetów mediowych, nie inaczej będzie tym razem. W obszarze Meta Ads budżety wzrosły o 117%. To świadczy, o rosnącym zainteresowaniu naszych klientów platformami takimi jak Facebook i Instagram. W przypadku Google Ads wzrost o 51% również jest imponujący. Ta platforma reklamowa nadal pozostaje jednym z najmocniejszych narzędzi w arsenale marketingu cyfrowego branży motoryzacyjnej. Zwiększenie budżetów w tym obszarze świadczy o rosnącej świadomości naszych klientów co do potencjału, jaki niesie ze sobą precyzyjnie targetowana reklama w wyszukiwarce.

Social Media

W ramach MDwA nasza aktywność w mediach społecznościowych była wyjątkowo intensywna w minionym roku. Publikacja tysięcy wpisów na różnych platformach społecznościowych i wzrost ich liczby o 56% r/r świadczy o naszej skuteczności w budowaniu obecności online naszych klientów. Oprócz tego zrealizowaliśmy setki kampanii reklamowych w Meta i Google Ads, które przyniosły znaczące efekty w zakresie zasięgu, zaangażowania i konwersji. Nasze działania skupiały się na optymalizacji treści i targetowania, co pozwoliło nam dotrzeć do spersonalizowanej grupy odbiorców. Wykorzystaliśmy zaawansowane narzędzia analityczne, aby śledzić i mierzyć efektywność kampanii, dzięki czemu mogliśmy na bieżąco udoskonalać strategię marketingową.

Instagram VP

Jeśli chodzi o nasze wewnętrzne działania, w tym roku wystartowaliśmy z firmowym Instagramem, na którego Was zapraszamy. Znajdziecie na nim masę merytorycznych treści z zakresu marketingu internetowego w łatwo przyswajalnej formie. Żeby być blisko Was, prowadzimy sekcję Reelsów „Q&A z View Project”. Opowiadamy w niej na wybrane pytania Wasze oraz naszych Klientów dotyczące zaawansowanej tematyki z obszaru marketingu internetowego w działalności salonów samochodowych. Chcecie zadać pytanie? Ślijcie DM na nasz instagramowy profil!

To był owocny rok. Naszym Klientom dziękujemy za okazane zaufanie. Natomiast tych, którzy chcieliby dołączyć do grona firm obsługiwanych przez VP, zachęcamy do kontaktu.