III edycja Perspektywy – 9 Hills Festival – Digital Marketing

Perspektywy – 9 Hills Festival scala wydarzenia z dziedziny teatru, filmu, muzyki, fotografii, historii, fantastyki, street artu i tańca, wszystkie wpisane w przestrzeń i architekturę Chełmna.

W tym roku, kolejny już raz, odpowiedzialni byliśmy za realizację kampanii internetowej, na którą składały się:
– strategia komunikacji,
– obsługa profilów 9HF na Facebook i Instagram,
– opracowanie mediaplanu kampanii digital,
– kompleksowa realizacja kampanii Google i Facebook Ads,
– relacje Facebook i Instagram (w tym Stories) podczas festiwalu,
– transmisje live,
– pełna analityka i raportowanie.

Kampania w liczbach:
– setki tysięcy odbiorców,
– 1 000 000+ wyświetleń,
– wysoki wskaźnik konwersji kampanii (m.in. przy instalacji aplikacji),
– 1000+ instalacji aplikacji mobilnej,
– 100 000+ aktywności na postach,
– 100% pozytywnych opinii w social media,
– 100% uśmiechu na twarzach uczestników festiwalu.

Co najważniejsze, ogromne zaangażowanie społeczności w social media finalnie przełożyło się na rekordową frekwencję podczas festiwalu – w III edycji Perspektywy – 9 Hills Festival wzięło udział ponad 25 000 osób! Sierpniowy festiwal odbywający się w Chełmnie to już rozpoznawalna marka nie tylko w kujawsko-pomorskim. Co będzie za rok?