Problemy dealerskich stron internetowych oraz wyzwania w analityce automotive

Wojciech Bernasiak – pomysłodawca Marketingu Dealerskiego w Abonamencie i nasz główny specjalista od kampanii Facebook i Google Ads – w mięsistej rozmowie ze Stacją Marketing o tym, co lubimy najbardziej, czyli marketingu dealerskim:

– Jak powinna wyglądać modelowa ścieżka klienta od pierwszego kontaktu z marką do dokonania zakupu?
– Jaka jest rola kampanii centralnych oraz kampanii lokalnych i jak powinniśmy je łączyć?
– Jakie są wyzwania w realizacji modelowej/idealnej ścieżki i jak najczęściej wygląda rzeczywistość?
– Z jakimi problemami spotykamy się na stronach www branży automotive oraz jak można im zaradzić?
– Co i w jaki sposób mierzyć w ramach analityki marketingowej prowadzonych działań?
– Jak rozpocząć efektywną analitykę i monitorowanie swoich działań przy ograniczonych zasobach?

Jeśli chcecie poznać odpowiedzi na powyższe pytania, koniecznie sprawdźcie cały materiał: