Kampanie Google Ads dla salonów samochodowych

W ramach Marketingu Dealerskiego w Abonamencie wykorzystujemy pełnię możliwości kampanii Google Ads dla salonów samochodowych, aby reklamować ofertę dealerów i pomagać im realizować cele biznesowe, do których zalicza się sprzedaż samochodów i usług posprzedażowych.

Poniżej przedstawiamy typy kampanii Google Ads, które wykorzystujemy w naszej codziennej pracy. 

TYPY PROWADZONYCH KAMPANII GOOGLE ADS

Sieć wyszukiwania – tworzymy rozbudowane kampanie reklamowe, które w wyczerpujący sposób odpowiadają na zapytania potencjalnych klientów. Budujemy schludną strukturę konta dzieląc kampanie na grupy reklam dopasowane do słów kluczowych.

Sieć reklamowa – wyświetlamy reklamy wszędzie tam, gdzie mamy szanse na wysoki współczynnik konwersji. Gotowe reklamy displayowe, reklamy elastyczne czy GSP – dzięki odpowiedniej optymalizacji i systematycznej pracy wykorzystujemy ten typ kampanii do generowania wartościowego ruchu na stronie dealerskiej.

Kampanie wideo – docieramy do użytkowników YouTube wyświetlając im materiały reklamowe związane z konkretnymi modelami samochodów. Ten typ kampanii świetnie sprawdza się w przy okazji wprowadzania nowego modelu na rynek czy mocnych kampaniach sprzedażowych.

Discovery – nowość w systemie reklamowym Google. Zaledwie kilka dni po konfiguracji pierwszych kampanii, discovery będą towarzyszyć nam przy większości obsługiwanych kont reklamowych.

Łącząc przedstawione powyżej typy kampanii Google Ads dla salonów samochodowych z zaawansowanymi kampaniami Facebook Ads, tworzymy efektywny system reklamy internetowej, który ma bezpośredni wpływ na sprzedaż samochodów i usług serwisowych.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej – KONTAKT.